TAVA (mūsų gamybos) priekabos

Jūsų patogumui – visas parduodamas priekabas už nedidelį mokestį Vakarų Lietuvoje galime pristatyti!

Visas mūsų parduodamas priekabas galite įsigyti ir išsimokėtinai.

Apie mūsų gamybos priekabas. Vienašes be stabdžių, beveik vienetinės gamybos. Per metus pagaminame 10-12 vnt. Priekabų visa konstrukcija įskaitant bortus – virinta. Didžiajai priekabai suvirinti sunaudojama apie 15kg vielos. Vienai priekabai pagaminti sugaištame apie 200 darbo valandų. Mūsų gamybos priekabas perka vertinantys daigto tvirtumą, patikimumą ir ilgaamžiškumą. Tai yra kalviai, paminklų gamintojai, kapinių tvarkytojai, statybinės organizacijos, ūkininkai ir individualūs pirkėjai, kurie nori su priekaba rimtai dirbti. Gaminant priekabą negalvojame kur čia kokį „šūdą” įdėti, kad būtų pigiau. Galvojame kaip ir iš ko padaryti, kad priekaba, sunkiai dirbdama tarnautų 30 ir daugiau metų. Po visų priekabų dugnu įrengta vieta atsarginiam ratui. Atsarginis ratas į komplektą neįeina.

Gamybai naudojame tik naujas medžiagas ir mazgus.

Visų priekabų atsidaro galinis ir priekinis bortai.
Visos priekabos cinkuotos karšto cinkavimo būdu.
Dokumentuose priekabos bendra masė 750 kg. 
Vairuotojui nereikalinga E kategorija.
Pagal individualų užsakymą, modelio Nr. 3, galime pagaminti su R15 ar net R16 ratais.

Mūsų priekabos padarytos paprastai, bet ne prastai. Mes žinome, kad rasite daug pigesnių priekabų, bet tvirtesnių … nemanome!

Pas mus įsigytos TAVA mūsų gamybos priekabos nereikia tempti į regitrą (t.y. rizikuoti važiuojant be valstybinių numerių).

Nupirktą priekabą reikia apdrausti (draudimą už gerą kainą rekomenduosime) ir su priekabos dokumentais nuvykti

į Telšių Regitros padalinį esantį už keleto kilometrų.

Kadangi Jums nereikės stovėti eilėje ir papildomai mokėti už priekabos kėbulo numerio sutikrinimą – sukaupysite laiko ir pinigų. Įsigiję valstybinius numerius ir techninį pasą grįšite pas mus, užsidėsite ant priekabos valstybinius numerius ir nepažeisdami jokių įstatymų galėsite vykti į kelionę.

Telšių regitros darbo laikas: tikrinti čia.

Naujai priekabai techninės apžiūros atlikti nereikia tris metus nuo pirmos registracijos datos.

 

 

N1 modelio nuotraukos:



N2 modelio nuotraukos:

ModelisN1N2
PakabaTikros atitinkamo stiprumo lingės su kilpomis abiejuose galuose ir atitinkamo stiprumo amortizatoriais, daugumos gamintojų vienas lingės galas trinasi į rėmą ir barškaTikros atitinkamo stiprumo lingės su kilpomis abiejuose galuose ir atitinkamo stiprumo amortizatoriais, daugumos gamintojų vienas lingės galas trinasi į rėmą ir barška
Vidiniai kėbulo matmenys, m2,55 x 1,3 x 0,323,03 x 1,4 x 0,32
Rėmas, dišlius, pakabaSustiprinta iki 1500 kgSustiprinta iki 2000 kg
Tuščios priekabos svoris, kg300360
Ratai, padangos185 R14 C, M+S, aukšto spaudimo 4,5 atm.;185 R14 C, M+S, aukšto spaudimo 4,5 atm.;
DugnasDrėgmei atspari "jachtinė" fanera 12mm storio, neslidus paviršius (visi mums žinomi gamintojai naudoja 9mm fanerą)Drėgmei atspari "jachtinė" fanera 12mm storio, neslidus paviršius (visi mums žinomi gamintojai naudoja 9mm fanerą)
Prikabinimo spynos maks. apkrova kg14002300
Grąžulo (dišliaus) ilgis, m1,251,5
Kaina su PVM, Eur1999
(kaina nurodyta su atraminiu ratuku)
2600
(kaina nurodyta su atraminiu ratuku)
Bendra masė dokumentuose, kg750750
Papildoma informacijaKėbulo išorėje krovinio tvirtinimui įrengtos 8 kilpos.Kėbulo išorėje krovinio tvirtinimui įrengtos 10 kilpos.

Priekaboms E kategorija nereikalinga. Priekabas gaminame apie 30 metų.

Šoniniai bortai įpatingai sustiprinti, todėl prireikus ant jų galima dėti krovinį.

Visos priekabos parduodamos su dokumentais reikalingais priekabos priregistravimui. Kiekvienai priekabai įrengta vieta atsarginiam ratui, po priekabos dugnu.

Nesvarbu kiek Jums metų, mūsų gamybos priekaba tarnaus visą gyvenimą.